Kuidas ma saan endale ajalehti ja ajakirju tellida?
Kui olen tellimuse vormistanud, siis millal saan esimese väljaande oma postkasti?
- Juhul, kui oled tellimuse alguseks valinud esimese võimaluse, siis:
- Õhtulehe tellimus algab hiljemalt seitsme tööpäeva jooksul pärast makse laekumist;
- nädalakirja tellimus algab hiljemalt seitsme tööpäeva jooksul pärast makse laekumist;
- kuukirja tellimus algab järgmisest kuust, kui makse on laekunud enne 10. kuupäeva;
- digipaketile saad ligipääsu kohe pärast makse sooritamist.
Millal algab tellimus e-arve püsimakselepingu sõlmimise korral?
- E-arve püsimakselepingu sõlmimisel jõustub tellimus eelmises punktis märgitud aegadel. E-arve saadetakse panka iga kuu alguses hiljemalt 5. kuupäevaks. Muudel aegadel e-arveid panka ei saadeta.
Kuidas toimub tellimuse eest tasumine e-arve püsimakselepinguga?
- E-arve püsimakselepingu korral toimub tellimuse eest tasumine ettemaksuna järgmise kuu eest. Sõltuvalt tellimuse algusest ja e-arve püsimakselepingu sõlmimise ajast võib esimesel korral olla pangas kuni kolm e-arvet:
- esimene e-arve on möödunud kuu eest;
- teine e-arve on jooksva kuu eest;
- kolmas e-arve peab katma kogu järgneva kuu ehk on ettemaks. NB! Palume veenduda, et sõlmid pangas e-arve püsimakselepingu, mitte püsikorralduse. Püsikorralduse puhul ei pruugi tellimus käivituda.
- Lepingu sõlmimisel palume tähelepanu pöörata kuulimiidile, mis peab võimaldama kuni kolme kuu summa automaatset tasumist. Edaspidi toimub debiteerimine ettemaksuna järgneva kuu eest.
Mis on püsitellimus?
- Püsitellimus on e-arve püsimakseleping pangas või automaatselt isepikenev tellimus mobiili või kaardiga tasudes.
- Püsitellimus pikeneb automaatselt ja debiteerimine toimub üldjuhul kord kuus. Tellimus kehtib, kuni tellija selle ise lõpetab.
- Digipaketi püsitellimuse korral võimaldatakse tellijal üldjuhul avakuul proovida teenust soodushinnaga. Püsimaksega digitellimuse automaatset pikenemist saad tühistada kolm tööpäeva enne järgmist debiteerimispäeva. Tellimuse automaatse pikenemise katkestamise korral saad väljaannet lugeda kuni ettemakse perioodi lõpuni. Tellimuse saad lõpetada Minu konto alt.
Mis on e-arve?
- E-arvet saad internetipangas ise mugavalt tasuda või sõlmida e-arve püsimakselepingu, mille alusel tasutakse panka saabunud e-arveid automaatselt. Nii ei pea muretsema, et mõni e-arve jääb tasumata ning tellimus katkeb.
- E-arve on arve, mis saadetakse iga kuu 5. kuupäevaks Sinu internetipanka ja on seal nähtav.
Mis vahe on perioodiarvel ja e-arve püsimakselepingul?
- E-arve esitatakse ühe kuu eest ja saadetakse ainult internetipanka. E-arve tasumiseks on soovitav sõlmida e-arve püsimakseleping.
- Perioodiarve esitatakse terve tellimisperioodi eest kokku (nt 6 kuud või 12 kuud) ja saadetakse tellijale e-posti või kirja teel. Arve peab tasuma täies ulatuses. See on vaja ise tasuda kas pangakontoris, internetipangas või postkontoris. Tellimus hakkab kehtima pärast arve tasumist ja makse laekumist.
Kuidas sõlmida e-arve püsimakselepingut?
- E-arve püsimakselepingu sõlmimiseks on vajalik viitenumber, mille saad tellimuse vormistamisel klienditeenindusest. Pärast e-arve püsimakselepingu sõlmimist käivitub tellimus ja 5. kuupäevaks saadetakse panka e-arve. Pead vaid jälgima, et Su kontol oleks õigel ajal piisavalt raha.
Mul on sõlmitud e-arve püsimakseleping, aga makset ei ole toimunud?
- E-arve tasumine võib ebaõnnestuda, kui:
- maksepäeval ei ole piisavalt raha;
- lepingul on määratud limiit, mis on esitatud e-arve(te) summast väiksem;
- oled e-arve ise tühistanud või muutnud e-arve püsimakselepingut.
- E-arve püsimakselepingu tingimusi saad kontrollida internetipangas.
Mida teha, kui ajakiri pole postkasti jõudnud või on rikutud?
- Helista telefonil 666 2233 või kirjuta [email protected].
- Sinu aitamiseks on meil vaja teada tellija nime, aadressi ja telefoninumbrit. Otsime probleemile lahenduse ja e-kirjale vastame hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.
- Kliendil on õigus esitada kaebus tellitud pabertoote kandeteenuse kohta kirjalikus vormis, telefoni teel või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kirja teel) kuni kahe kuu jooksul arvates AS Õhtuleht Kirjastus väljaande ilmumisest. Nimetatud tähtaegadest hiljem esitatud kaebused ei kuulu AS Õhtuleht Kirjastus poolt läbivaatamisele.
Mida teha, kui vahetan elukohta ja seetõttu muutub aadress?
- Helista telefonil 666 2233 või kirjuta [email protected].
- Nädala- ja kuukirjade ümbersuunamine enne 10. kuupäeva jõustub järgmisest kuust, peale 10. kuupäeva ülejärgmisest kuust. Õhtulehe ümbersuunamine toimub kümne tööpäeva jooksul. Tellimuse ümbersuunamine on tasuta!
Mida teha, kui soovin oma tellimuse lõpetada (ja makstud raha tagasi saada)?
- Periooditellimuse lõpetamiseks tuleb saata kirjalik avaldus [email protected] või postiga AS Õhtuleht Kirjastus, Narva mnt 13, 10151 Tallinn.
- Raha tagasikanne tehakse kümne tööpäeva jooksul peale avalduse saabumist AS-ile Õhtuleht Kirjastus. Raha tagastatakse alates tellimuse tühistamisest kojukandes ja saamata jäänud väljaannete eest.
- E-arve püsimakselepingu saad lõpetada internetipangas või pangakontoris.
- Väljaandja ei teosta tagasimakseid juhul, kui tellimus on vormistatud koos tasuta lisaväärtusega.
- Tagasimakstavast summast on Väljaandjal õigus maha arvata kuni 10% tellimuse ennetähtaegse lõpetamise kulude katteks, kuid mitte vähem kui 3,00 €.
- Digipaketi tellimuse saad lõpetada Minu konto alt.
- Püsimaksega digitellimuse automaatset pikenemist saad tühistada kolm tööpäeva enne järgmist debiteerimispäeva. Tellimuse automaatse pikenemise katkestamise korral saad väljaannet lugeda kuni ettemakse perioodi lõpuni.
Kuidas vahetada lugemisõiguse e-maili?
- Digipaketi lugemisõiguse e-maili muutmiseks tuleb minna Minu konto alla.
- Kui oled sisse loginud, siis tuleb siseneda „PROFIIL“ alamenüüsse ja kinnitada uus e-posti aadress.
Kuidas jagada digipaketi lugemisõigusi?
- Digipaketi lugemisõiguse jagamiseks tuleb minna Minu konto alla.
- Kui oled sisse loginud, siis tuleb valida „TELLIMUSED“ alamenüü ja vajutada „JAGA SÕPRADEGA“ ning lisada soovitud e-posti aadressid.